fredag 5 februari 2010

Jobbigt här just nu....

Usch nu är de inte roligt här, jag är mest i min lilla värld.
Orkar inte så mycket och en massa tankar, blickar framåt men de går inte så
bra nu de inte.

Hoppas de hjälper med lite ledigt nu, kanske hittar jag svaren som jag söker.
Varför ska allt va så svårt??
Varför får de aldrig vara bra??
Ja varför...

I morgon kommer jag och barnen att åka på buspalatset i Hudiksvall, för barnen är bjuden på kalas dit.
Ska bli skönt att komma i vägen en stund och när vi är på väg hem ska vi åka in till min bror för att hälsa på.
Ska bli så skönt att träffa de igen.
Och prata av mig lite där, kanske berättar jag lite va ja går åh tänker på Kanske inte. Usch nä nu får de vara slut på mitt snäll här för i kväll.

Kramen

1 kommentar:

Jennie sa...

Tack för en härlig dag på buspalatset!! Tindra var så nöjd, det fick jag höra när vi kom hem å satt vid middagen. Det måste vi göra om någon gång ;-)