onsdag 24 februari 2010

Vill att de ska vara den 5 Mars Nu......

Nu får dagarna rinna på lite mer i snabbare tempo, vill att den 5 Mars ska komma.
Jag ska nämligen till mina hemtrakter då, åh va jag längtar träffa lite släktingar och vänner.
Sedan på lördagen den 6 Mars så blir de först ska jag och några kompisar på Rally, sedan blir de ut gång på kvällen.

Ja ni läser rätt, ni som känner mig vet att detta är inte vad jag brukar göra. :0)
Men nu blir de en hel helg utan barn åh allt, för jag åker själv de behöver jag.
Måste bort, måste få rensa mina tankar, fundera på hur jag vill ha de, osv...

För just nu är de bara ett enda virr varr i mitt huvud, kan inte tänka klart.
Tårarna bränner bakom ögon locken, vill kunna känna mig glad igen.
Men just nu är de bara jobbigt.

Nä nu var de nog om de. :0)

Nu blir de dusch och sedan fixa lite här och fixa till mig innan de är dax för att åka på jobbet igen.

Kramar till er alla.

Inga kommentarer: