måndag 1 februari 2010

Min vän.....

Min vän varför försvann du, saknar dig så det gör ont i mitt innersta Hjärta.Du var en vän som alltid fanns där, du var den som alltid va där när de kom För att hämta min älskade mamma, du fanns med mig på akuten då ja åkte Med i abulansen du stod alltid där med öppna armar, krama om mig och sa Det kommer att bli bra. Men dagen kom då ja fick veta att mamma var jätte sjuk, de var bara dagar som gällde, och som skulle förändra mitt liv, Och Hennes underbara jag hängde på, men även då fanns du där med din trygga famn. Men denna gång inte de ord ja vill så ömt höra att det skulle bli bra, men du fanns där med Din famn det gjorde mig varm. Vet bara att vi satt länge den natten den 8 September-96 och prata om hur öm och god hjärtad hon va Och hur mycket du gillade henne ifrån första stund då du träffade henne. Det kom den dagen ja berätta för dig att i morgon går flytt lasset du kom med en tavla så fin, Kommer alltid att finnas hos mig en varm kram och vänner vi ska va.Jag grät i bilen var ett tungt avskedd men tele kontakt och mail höll vår vänskap vid liv.Ja blev med barn du var den första av mina nära vänner som fick veta, du blev så glad du blev även så glad då min syster Berätta för dig att ja hade gift mig, de ord du då sa gjorde mig så glad. Månaderna gick min lilla tös var 4½månad va på stan med min man och telefonen ringer,Min syster sa har du någon med dig, hör på henne att något är fel tänker på hennes son.Svarar ja jag har nogon med mig hur så?? va har hänt?? snälla snälla berätta.Hon bara sa sätt dig ner det kommer att bli jobbigt vet inte hur ja ska säga det, säg bara va det är.Sitter du säger hon. JA SÄG VA DET ÄR.Hon berätta då att du ej mera finns, du är fan i mig inte klock hur kan du säga så fick ja ur mig.Min underbara man tar telefon fick höra va som hade hänt mina tårar de rann och ville heller inte sluta rinna. Han tog mig i sin famn, han trösta mig och sa jag vet att det var en verklig vän.Tankarna kom snabbt, mamma & pappa tar nu emot dig med sin varma ochGod hjärtade famn.Ja vet att ni har det bra och att ja en dag kommer att träffa dig igen min underbara vän. Vila nu i frid för det är ni värld, ni är nu stärnorna mina som glittrar till svar.

Men jag är dock inte hel, har i bland panik om natten men ingen vet, jag kan inte prata om det som har hänt. ja vet att ni är med mig jag vet att ni har det bra. Ej oro och smärt ni behöver ha, men ett otroligt tung saknad ni lämnade kvar.

Älskar er och min familj

Inga kommentarer: