söndag 31 januari 2010

En helt underbar dag i går....

Jag och min kompis J kom på att vi skulle ta oss en hel dag, bara hon och jag kan ju lova så blev de också. "ME LIKE"
Vi åkte i går vid tio tiden och då började vi vår resa mot Sveg och där besökte vi både Dollar och Pizzerian måste ju ha lite i magen ju.
Sedan blev de att åka mot Lillhärdal där lilla jag kommer ifrån och gå på föräldrarnas grav, känslorna bubbla inom mig och tårarna var inte långt borta jag bara kände åh hit vill jag åka oftare och så kommer de att bli, kommer att åka till Lillhärdal igen mycket snart kan ja säga.
Sedan träffa jag också M och de va ju jätte skoj, som sagt de va inte i går som man träffa på M.
De blev många skratt och svårt att åka hem, hmm ja kan ju kanske undra men de va ju bara så roligt.

Så i Sommar har jag och J bestämmt att åka dit när de är Härdals yran, detta gör oss båda så gott. :0)
Men vi ska också planera lite mera inom kort, tex så står en vin kväll med lite gott till tugg på menyn.

Nu är de då dax för mig att göra mig klar för att åka och jobba, så i dag blir de jobb mellan 07-21 men har en rast på 3½ timme också så får väl bli hem åh vila lite då för man är dock lite trötter i dag.

Kram.
Monica

1 kommentar:

Jennie sa...

Det var verkligen en underbar dag gumman....fler såna ska det bli =)