onsdag 27 januari 2010

Max var så duktig i dag.....

Jag var så stolt över mitt lilla hjärta i dag, så duktig så underbar.
Tack till ssk som va med på röntgen och tack för att du var mitt stöd.
Kändes så himla bra när de va en av de jag ville ha med, åh som verkligen förstod min oro.
Nere på röntgen fick Max lugnande av ssk och snabbt verka de, jag kände att de inte var långt ifrån att gråta var så nervös över svaret.
Men de behövde jag inte vara för de nere på röntgen sa att de såg bra ut och inte alls såg ut som att de skulle vara hirschsprungs sjukdom. Men de såg klart åh tydligt att Max var förstoppad Så lille vän inte undra på att magen är besvälig nu.

Han ska tillbaka i morgon igen för att kolla så att all kontrast har kommit ur honom, han fick sitta på en potta en stund åh de kom en del då både kontrast oc avföring så de va ju skönt att de kommer ut.
Men efter de har de inte kommit mera så jag hoppas de kommer snart, just nu sover lille man och jag hoppas att de snart är bättre.
Ssk sa att hon skulle be läkaren som har hand om oss att kontakta oss ganska så snart för att hitta en lösning på hans förstoppning för jag förklara hur de är åh när han får sina smärtor.
Men jag tror att han kommer att invänta svar ifrån Uppsala innan de kontaktar oss.

Så nu ska jag ta och natta mina andra tre guld hjärtan ;0)

Men nu va de lite ifrån mig och mer kommer inom kort. :0)

Kramen

Inga kommentarer: