lördag 16 januari 2010

Varit väldigt off ifrån bloggen...

Men nu ska jag dock försöka mig på att börja blogga igen, hoppas att de blir lite mera än tidigare bara. :0)
Har jobbat en hel del och så har man varit lite upp och ner har inte mått så bra, en förkylning som inte vill bryta ut riktigt. :0(
Sådant kan ta kål på en, men nu har i allafall barnen gått i skolan en vecka efter sitt jul ledighet och de va ju toppen de va så glada att börja igen.
träffa kompisar och komma in de vanliga rutinerna som lätt läggs på hyllan under loven för att bara vara och mysa.

Kylan har haft ett järn grepp om oss så vi har inte kunnat vara ute så mycket, men nu verkar de dock som att de blir mildare ute.
I dag är de bara minus 4 grader här och de Gillar vi verkligen :0)

I dag blir de troligen städ och tvätt dag för lilla mig, måste göras så lika bra att passa på medans man kan för jag vet ju aldrig när de ringer för att de vill att jag ska jobba igen. ;0)

barnen sitter fortfarande och myser men snart så ska de ut och leka av sig lite i snön, och vem vet vi kankse till och med tar oss en promenad beror lite på om mamma hinner med de.
Men annars är de även en dag i morgon ;0)

Kommer troligen in en sväng till på kvälls sidan.

Kramen till er alla...

1 kommentar:

Jennie sa...

Halloj Gumman!!
Mina njöt verkligen när de fick sätta sig på bussen att åka till skolan å dagis egen efter att ha varit hemma i tre veckor.

Får väl höra på´måndag var Lisa säger om Tildes kort till henne =)

Kram