måndag 18 januari 2010

Måndag och ny vecka..

Ja så va de måndag igen då, och de blev ett barn till skolan och ett blev hemma
även denna måndag.
Mammas lille Simon kunde inte gå, hans mage måste ju böka åh stöka igen.
jag lider verkligen med honom när dessa besvär kommer, ja jag vet att han inte rår för denna sjukdom men skulle så gärna vilja hjälpa honom att bli av med detta.
Men denna sjukdom kommer att leva med honom om man säger så. :0(

Sedan har jag försökt att ringa till barnmottagningen måste ha en tid för förberedelser för Max för han har nu fått en kallelse till Röntgen, de ska även kolla hans tjocktarm så inte även han har denna sjukdom som Simon har.
Men äntligen fick jag min vilja besvarad men de tog ju bara ca 1½år innan de blev som jag ville.
Men tror ni kan kommer fram icke då, bara tut tut i luren har försökt att ringa sedan 9 men bara tut tut alltså har de inte lagt på eller VAD. ;0)

Nä nu ska jag testa igen och se om man har bättre tur denna gång. :0)

Ha nu en underbar måndag.

Kramis

Inga kommentarer: