tisdag 26 januari 2010

I morgon blir de barnmottagninen och röntgen....

Japp i morgon kl 10 ska jag och Max vara på barnmottagningen och sätta en nål, för att sedan komma ner på röntgen kl 11. Han ska få lite lugnande (som ssk sa i dag han ska få lite lull lull *LER*) så de kan fixa hans tjocktarms undersökning och sedan får man nog vänta ett tag på svar.
För de är Uppsala som kommer att gå igenom bilder och sedan får vi dock höra va som sägs, jag börjar bli lite nervös trots allt..

Hmm borde jag vara nervös?? Kanske inte eller ja jag vet inte.
Läkaren på barnmottagningen i hudiksvall tror dock inte att de är Hirschsprungs sjukdom men jag kan bara inte släppa de. :0(
Hans bror har denna och nu har ju Max haft besvärligt också med bajsandet, vissa nätter ligger min underbara pojk i fosterställning åh bara skriker och gaser kommer men inget mer. Ser hur ont de gör åh inte kan man hjälpa honom allt för bra just under själva smärtorna. mammas lilla älskling de gör så ont i en mamma hjärta att se hur de lider.

Men nu äntligen kommer de att kolla upp detta och tack Uppsala att ni tog min oro på allvar för hade inte ni gjort de hade de heller inte blivit denna undersökning.
Men genom att ni tyckte att denna koll skulle göra så blev de så, och de är jag så tacksam över.

Så i morgon följer farmor med oss på barnmottagningen och röntgen skönt de, pappa skulle nämligen på truck utbildning via jobbet så där sprack de lite men då har man världens underbaraste farmor och svärmor som ställer upp.

Nä nu ska jag natta min lilla älskling så han orkar med i morgon.

Kramen till er alla...

Inga kommentarer: