måndag 25 januari 2010

En dag närmare lördagen.... :0)

Åh va jag längtar tills på lördag och snart är den här och då åker lilla jag bort en sväng. Jag och en kompis till mig drar i väg över dagen till Sveg/Lillhärdal :0)
Jag vill så gärna på graven och titta till lite, samt att vi behöver komma iväg en sväng både hon och jag.
Så då blir de till att besöka mina föräldrars grav åh jag verkligen längtar, de är så himla mysigt när jag väl är hem. :0)
Hoppas bara att min bror och hans barn är hemma med så jag även hinner med åh träffa de.

Men innan lärdagen kommer så ska jag i väg med Max på röntgen undersökningen av tjocktarmen och de är på onsdag, börjar lätt bli lite orolig nu. Usch ja men de kommer att gå bra men mest orolig är jag över svaret.

Ska nu snart ta och bädda ned mig så jag orkar med morgon dagen, de stora ska upp på skolan åh deras mamma ska städa, tvätta och sedan blir de till att åka åh jobba mellan 16-21. Ja åh där i mellan så ska de vara både lunch åh middag fixad så ja undrar ja hur jag ska hinna med allt i morgon. ;0)
ja lunchen fixar jag ju för både jag och barnen behöver ju de "ja de två som är hemma då" :0)
Men middagen om jag inte hinner med den så får pappsen fixa de. ;0)

God natt och sov så gott.

Kramen

Inga kommentarer: