onsdag 20 januari 2010

Nu är den 16 Mars bokad också... :0)

Ja nu är den 16 Mars bokad också, jag och en tjej kompis till mig
ska nämligen gå på Terry Evans som kommer till Ljusdal.
Jag är en ständig tittare av DET OKÄNDA, åh nu ska jag även få
se och höra honom live. UNDERBART :0)

Känns lite konstigt med, jag brukar inte hitta på något utan familjen.
Och nu ska jag först åka till min hem by där jag kommer ifrån och sedan
gå och lyssna på Terry..

Men de är väl behövliga dagar tror jag nog allt, både för min kompis och mig.
För vi båda behöver verkligen komma ut och tänka på något annat och inte bara vara MAMMA i allafall så känns de lite så.
Lite egen vuxen tid behöver man dock, sedan hoppas jag verkligen att jag kan hitta på något med min andra hälft. ;0)

Många Kramar!!!

Inga kommentarer: