fredag 24 oktober 2008

Åh va skönt med helg igen.....

Tänk att de är redan är fredag, så härligt så och få rå om familjen igen.
Mina små troll kommer att mysa pysa i helgen, i dag tog jag med mig pojkarna och åkte på Albins i Ljusdal en uppskattad tur kan jag lova. Fast de blev bara lite samlar kort så va de nöjda ändå. I kväll ska vi se om vi Jag och Ronnie lyckas hitta någon barnvakt för någon timme för att hitta på något bara han och jag, får väl se om vi lyckas med det eller inte :-)

Så fort vi kommer på något som vi skulle kunna tänka oss, så är de några andra tillställningar med hehe att vi aldrig lär oss *SKRATTAR*
Om vi inte hittar någon så får de bli lite mys hemma vis och lite sällskaps spel de är ju heller aldrig fel ;-)

Max springer med lära gåbilen för fullt nu och så kommer han skrattandes emot oss, lillfisen va han har blivit stor ;-)
Nästa vecka då dom har lov så hade vi tänkt ta oss en sväng till min moster, så hon får träffa de små liven, de senaste gångerna jag har varit dit så har de bara varit Max som har varit med men de vill ju träffa även de andra barnen så då tyckte jag att nästa vecka va bra och så har vi något att se framåt på :-)

Nä nu ska jag försöka hinna lite här hemma samt jaga tag på barnpassning så får man väl se hur de går.
Ha de så gott och ha nu en trevlig fredags kväll och helg ni med.

Vi syns å hörs

KRAMAR OM...

Inga kommentarer: