måndag 27 oktober 2008

Måndag igen och lov vecka

Ja så var de måndag igen och lov vecka för de stora barnen. :-)
Vi hade planerat lite som vi skulle göra med detta lov, men hmm nu får vi då se va som blir av själv så vakna man med ryggskott i går morse och ajaj va de gör ont. :-(
Sedan så har lille Max varit väldigt grinig vi har dock inte kännt igen vår glada son, så i dag var jag ner på läkarstationen med han så de fick kolla honom, och visst han är röd i båda öronen samt i halsen så de vi fick börja med va alvedon och nässpray..
Hoppas hoppas att de hjälper så han slipper medicinen men men vi får väl se va som hände, för lille vännen vår.

Men jag ska banne mig försöka att ta mig i väg till min moster och sedan en dag till buspalatset för att träffa en kompis med hennes små troll skulle vara skoj de i allafall :-)

Isabell har varit borta från fredag till söndag hon har varit hos sin kusin och de har haft de så skoj ;-)
Oj jo glömde ju att berätta att jag och Ronnie kom iväg en sväng i fredags dock ingen bio men de blev en bit mat och så en sväng på stan helt själva de va så skönt och de va väldigt välbehövligt kan jag lova. Skulle man kunna tänka sig en gång till igen men de får bli om ett tag igen de :-)

Nä nu ska jag börja på med lunch här så deras små magar blir mätta och glada igen :-)

Kramar om

Inga kommentarer: