torsdag 6 november 2008

Var tagarna vägen?

Hmm ja de kan man fråga sig tycker dagarna rinner i väg för fort, hinner inte med så mycket känns de som. Men men så är de.
Har i allafall varit i väg på barnmottagningen med Max i dag för åter besök med sin dumma astma men den var skaplig nu *SKÖNT* men då är de hans mage som krånglar börjar bli hård och så har han jätte jobbigt att bajsa :-(
Mammas lille skutt, läkaren lyssnar och säger hmm ja jag hör inget så tarmarna står lite still och så känner hon på magen och han har bajs kvar så hon säger bara som så att vi ska ge honom lösande, då blir jag lite orolig då vi har en pojk med tarmproblem så nu kommer jag verkligen att hålla lite extra koll på hans avföring åh ja är inte den som är den jag ringer till uppsala för att rådfråga om jag känner att jag måste då de är de som har hand om Simon alltså Max storebror.

Jag blir så nojjig att de ska vara hirschprungs sjukdom lika som för Simon men de är väl så att man har alltid en värre bild inom sig än va de är.
Ska försöka lägga ut lite bilder i kväll här på mina små trollisar som man har här hemma :-)

Nä nu är de dax att hämta hem de större barnen.

Kramar om

Inga kommentarer: