fredag 28 november 2008

Äntligen Fredag och helg :)

Ja nu är de äntligen fredag åh så härligt nu är helgen här igen, fast de är så tidigt på morgonen så gör inte de något. :D
Det är bara jag och lille man som är vaken nu, de andra sussar så gott, ska snart ta och väcka min lilla tös, hon ska ju på skolan men de andra blir hemma i dag.
Jag skulle ha varit åh jobbat i kväll men som sagt är lille man lite dålig i astman nu här så de blir till att vara hemma med sjukt barn. :(
Men de är inget att göra åt de inte, men vi ta nya tag på måndag för att gå på dagis åh de har han inget emot.
Han har hittat sin favvo ställe på dagis åh de är med lego hörnan som de har, så nu vet ja va man ska införskaffa i julklapp åh de är duplo de. :D

Nä nu är de bara att ta och väcka lill tösen så hon hinner med att göra sig klar innan skolan börjar, de ta ju sin lilla tid när man är tjej fast hon är 8år de är håret åh hur de ska vara.
Ska de vara fläta? uppsatt? eller bara utsläppt, ja som sagt inte lätt att vara tjej. *SKRATTAR*
Så man kan ju undra hur de kommer att bli när hon är i 14års åldern jag, när de redan har börjat nu. *HIHI*

Ha de gott alla ni som läser i min blogg och fram för allt trevlig helg. :)

KRAMAR OM

Inga kommentarer: