onsdag 26 november 2008

Litet pip ifrån mig.......

Ja så va de ett litet pip ifrån mig här, var ett tag sedan jag var in och skrev.
Men de har varit mycket runt en, problem i dotterns klass, legat sjuk och så har man jobbat.
Ja allt på en åh samma gång skulle jag kunna säga, mest jobbigt är de att det ska vara så mycket bekymmer i skolan för dottern så nu har vi (några föräldrar) pratat med rektorn så nu ska de fixas till. :D
Så jag hoppas verkligen att de blir bättre så min älskade tös kommer att trivas i skolan igen, som hon gjorde när hon började.

Sedan har vi snart skolat klart Max på dagis och han gillar de verkligen och jag kan tänka mig de, kompisarna och allt är ju de bästa Max vet. Inte bara tråkiga dagar med bara mamma inte ;)

Nä nu snart ska jag till att börja natta mina små troll och sedan ska jag va med min dotter och hennes klass i morgon när de ska till kyrkan och kolla på julspelet som är varje år och som de tycker om att gå och titta på.

Kommer kankse in mer i kväll här annars får de bli en sväng i morgon igen.

KRAMEN

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!! Va kul att du läser min blogg:) Jag och Oscar kommer att flytta hem till mamma och pappa en sväng för att sen flytta vidare.. :P
Blir till darlingen min då.

kram kram
(kul, nu har man en till blogg att läsa. Det gillar jag)