tisdag 11 november 2008

I morgon är de ett år sedan du kom.

Tänkt va tiden rinner i väg, i morgon är de redan ett år som har gått sedan du mitt hjärta kom till oss. En härlig tid och mycket skratt åh mysiga stunder har vi haft, åh många många fler blir de. Du är ett riktigt go troll och gör hela familjen så glad och lycklig, men även ditt första år har varit jobbigt för dig, din astma som har varit så besvälig, men trots detta så har du humöret på topp, en härlig livs glöd du har och många busiga framsteg du gör var dag.
Dina abosluta favoriter är dina syskon och du är deras favorit lik som vår, tänk att man kan vara så här lycklig som mamma och som får vara er mamma gör mig så glad åh stolt, ni mina älskade barn ni är allt för oss.
I morgon hoppas jag verkligen blir en toppen dag för dig vännen med många fina härliga paket och så får vi inte alls glömma detta med att mummsa TÅRTA. :-)

Nu ska jag fortsätta lite här hemma så kankse mamma hinner med de hon ska fixa i dag, men de beror även lite på dig hur mycket du vill hjälpa till :-)

De mamma vill säga er mina små troll är att vi är så stolta som har er alla fyra ni ger dagen ljus och glädje ni är allt för oss.

KRAMAR OM

Inga kommentarer: