torsdag 27 november 2008

Jobb, jobb och åter jobb.......

Så känns de nu i allafall, har nu jobbat i kväll och mer kommer de att bli framöver så de är ju bra. :D
Jag är ju på ett ställe där jag trivs, och med mina arbetskamrater vi skojjar och har hos med varandra och har de allmänt trevligt ihop i allafall som jag tycker att vi har de.
Sedan ska jag även besöka en på tisdag som jag nu får se om jag kommer att börja jobba när de behövs men de är då som personlig assisten, de är en yngre man om man säger som så men de gör då inget, men va kan de göra med ett besök prata med personalen där i dag och även där verka de helt Ok så vi får se va som händer til veckan då. :D

Sedan så va jag ju med min älskade tös till kyrkan i dag hon uppskatta verkligen att jag va med och de va ju rätt mysigt med så jag kan inte klaga.
Har lovat henne att va med en hel dag i skolan snart här, och då kommer de att bli hela dagen och inte bara någon timme inte.

Nä nu ska jag nog fika lite, läsa min bok och bara mysa ner mig en stund åh bara vara. :D

Ha de gott alla glada :D

KRAMAR OM

Inga kommentarer: