onsdag 19 november 2008

Brrr va kallt de är ute nu.....

Japp jag tycker de är kallt ute nu, brr och åter brr kan jag lova gillar inte alls kylan.
Så undra om de hänger snö i luften nu, trött åh hängig är jag också fasen har inte tid att bli förkyld men de ser inte bättre ut. :(

Har nu varit två dagar på dagis på inskolning med Max, åh va han gillar att vara där kan ja då lova, i går va vi där i en timme och de skulle vi även göra i dag men hoppsan vi blev kvar dör i 2 timmar sammanlagt de tyckte att vi även kunde stanna så Max fick vara med på sångsamligen och de va något som han verkligen gillade kan jag lova. :D
Sedan va de en trött lite grabb som somnade sött i bilen hem, helt slut men så nöjd att få ha busat av sig med andra barnen. ;)
Så när jag ser detta hur nöjd och glad han är så släpper de mer och mer av de jag har kännt att de är förtidigt och att han är för liten för det, blir både glad och nöjd även hans mor då han är det. Han bryr sig inte ett dugg om att jag finns med så i morgon ska vi äta lunch där.

Nä nu är de dax att fixa lite mellis här hemma till de som har kommit hem och sedan är de bara att förbereda lite middag, sedan så blir de till en rensar kväll i källaren för mig har kommit på lite som jag ska fixa där nere. Hihi trött åh slut i kroppen men ändå måste jag hålla på att fixa och stå i, jag borde nog ligga i sängen och vila mig men jaja så är jag har jag kommit på något så vill jag fixa det på en gång helt i går :D

Kramar om och ha de bra ni andra så ses vi snart igen. :)

1 kommentar:

Annica sa...

Vad skönt att det går bra på dagis! Så länge mamma/pappa bara känner sig bekväma gör barnen det också. Vill mamma/pappa egentligen inte alls skiljas från sina små liv på dagis så blir det ett helvete. :S

Ha de så bra!