söndag 16 november 2008

Söndag och god morgon....

Ja de kan ja ju då säga, mina älsklingar de ligger så sött och sover.
Själv sitter man här ska snart bege mig till jobbet igen, var och jobba i går med trivs bra på den avd jag är på och jobbar nu helt underbara arbetskamrater och de är ju ett STORT PLUS de.
Jobbade dag i går med de va inte en lugn stund på hela dagen men de är helt ok för då går i allafall dagen fort. :-)
Så man kan komma hem, äta lite och sedan lägga sig och mysa på soffan ett tag. Men i dag blir de kankse inte så mycket mysa när man kommer får vänta lite tills barnen ska lägga sig så kan man mysa ner med dom i stället.

I morgon börjar min lille man på dagis, åh nu kankse många tycker att han är liten ännu men va göra när man måste jobba lite med. Men de blir ju inte så långa dagar och inte heller varje dag han kommer att gå på dagis så då går de bra, jag får i allafall tänka så.
Kommer att bli bra de för honom han älskar att leka med andra barn så detta kommer han att gilla, sedan är de även föräldra möte på dagis på kvällen på lille mans avd så då ska man på den med. :-)

Snön som kom den försvann lika fort som den kom, trist nu är de bara så halt ute på vägarna igen usch och fy gillar inte de alls, så nu är de trist igen ute grått och mörkt snön gjorde ju trots allt lite ljusare men men snart kommer den igen får man hoppas på fast jag gillar inte vintern. Men som sagt får man välja så tar jag ju lite ljusare än detta mörka trist som nu är.

Nä dax att fixa i ordning mig så jag inte behöver stress in på jobbet nu har som sagt en bit att åka och så är de en sådan fin fin hinna på vägen som inte är så kul.
Då åker jag en tid innan så då kan man ta de lugnt och inte behöva känna sig stressad.

Få se om jag orkar sedan när jag kommer hem eller i kväll här lägga ut bilderna på Simon och Isabells skolfoto som kom i veckan här.

Ha en bra och fin söndag så höres vi snart igen.

KRAMAR OM

1 kommentar:

Annica sa...

Så liten är han ju inte, han är ju 1 år. Tror det kommer att gå kanon! :D

Hoppas ni har en bra söndag!

Kramis