fredag 14 november 2008

I onsdags va de 1års kalas...

Japp de va ju så att vår lille kille blev ett år, oj oj va tiden rinner i väg. redan ett år sedan go vännen kom till oss. Han fick en massa spännande paket men själva papperet va ju inte så intressant de va mer roligt de som låg i paketen än de andra. :-)


Här Sitter Max på sin nya bil som han fick och de va en av de bästa favortierna han fick, så fort vi har varit på bvc eller på barnmottagningen så har de varit bilen som gällde för vår lille man.
Och nu har han fått en egen och kan åka hur mycket man vill hela dagarna ju :-)


Här sitter Max och njuter lite av tårtan fast, han ville inte ha strösselnallarna på de peta han bort. :-)
Så när de va borta kunde man äta lite men de va inte som jag hade trott att de skulle bli kladd och åter kladd, han var mig en väldigt lugn liten kille som firade sin dag.
Kan ha varit så att febern gjorde sitt han hade ju även hög feber lill plutten vår.

Sedan så på kvällen kom Max på att man behöver inte alls hålla i sig när man ska resa på sig, man kan ju resa på sig när man står mitt på golvet utan någon brevid. :-)
Och ni kan ju gissa hur stolt och mallig han blev då, nä nu ska jag åter till de som ska göras här hemma och sedan ta hand om lite små bråkiga pojkar som verkligen har hållt lågan i dag, så snart ska de få gå ut och busa av sig innan vi ska hämta hem syster yster :-)

KRAMAR OM

1 kommentar:

Annica sa...

Grattis i efterskott Max!

Har skrivit en massa i din gamla blogg. :D Skoj att jag hittade denna.

Kramis