fredag 21 november 2008

Fredag och äntligen helg....

Ja de kan man då säga att de verkligen är äntligen helg, men innan man får lugnet själv här hemma så är de städning hela dagen lång samt tvättning.
Oj oj fattar inte var all tvätt kommer ifrån, de verkar som man har en hel armé som byter om flera gånger om dagen. :D
Eller ja liten armé har man dock med sina små busar här hemma, och så till inskolningen för Max de går bara fint de och han gillar de verkligen och han trivs på dagis bland sina kompisar och toppen fröknarna där.
I går blev de visst att jag även blev uppskriven som vikarie där, hehe så kan de gå och på måndag och tisdag natt ska jag jobba på sjukhuset igen de ringde och frågade om jag inte kunde vara så snäll och ta de turerna visst kan jag de. :D

I dag tänkte jag till och med försöka leta fram mina adventssaker som jag har i mina små gömmor här hemma, fattar inte att nästa helg är de redan 1 advent oj oj va tiden går fort. Nu står de inte på förän vi står här och önskar GOD-JUL och sedan kort efter GOTT NYTT ÅR.

Jag hoppas dock att nästa år blir bättre år än va vi har haft de detta år, mer om de kommer sedan om allt strul man har haft här hemma de ena efter de andra har gått sönder och allt KOSTAR EN MASSA :(
Men man får se de som så att nu är de gjort och bytt så nu kan de bara bli bättre man får se de så i allafall ;)

Nä nu ska jag börja med frukost till pojkarna med de har nyligen vaknat och Isabell har åkt med bussen och gubben på jobbet så nu är de bara till att börja på med städningen här hemma efter att man har utfodrat de andra små trollen mina :D

Ha de gått alla nära och kära, de kommer troligen lite mera små inlägg under dagen då man vill ta en lite vilo stund ifrån städningen ;)

KRAMAR OM

1 kommentar:

Annica sa...

Vad skoj att det går bra på dagis!
Och visst är det så att när en grej går sönder så sprids det som en epidemi och ALLT man har går sönder.

Hoppas ni får en bra helg!

Kramis