söndag 30 november 2008

Första advent....

Så fira man in första advent med regn, åh så trist i går var de ju så fint ute då de snöa och de va vitt ute. Visst jag gillar inte vintern men man vill ju ha snö då de är första advent åh jukskyltning men inte fick vi behålla snön inte de blev bar mark med grått och trist väder med regn i stället.
I morgon blir de hel dag på dagis/fritids för mina älskade troll, jag ska jobba då igen och sedan på tisdag ska jag i väg åh besöka en som jag ska börja som vikarie hos när de behövs. Sedan blir de jobb på kvällen så då får pappsen hämta på dagis och lämna på onsdags morgonen :)
Får väl se hur de går för honom att lämna Max då, för åt mig har de bara gått jätte fint och han gillar att vara på dagis och kompisarna. Man ser verkligen hur han växer när han kommer dit och hur glad han bli att va där :)

De är ju på ett vis jätteskönt att se att han också gillar att vara på dagis, men de värker i mamma hjärtat men vi får mysiga stunder ändå här hemma och vi har lite pyssel framför oss nu. :) Så de blir nog bra trots allt och om någon vecka blir de ju lång lediga så då får vi mysa ännu mera och ev så drar vi till Lofsdalen en sväng med de hoppas vi att de blir av :D

Ska nu natta lite barn som har svårt att varva ner i kväll de ska BARA :D

KRAMAR OM

Inga kommentarer: