måndag 17 november 2008

Så va denna dag över....

Ja måndagen den kom, och måndagen den gick så känner jag om denna dag.
Hallå hann inte med den, och han inte heller med så mycket här hemma.
Kan vara att jag har mest legat i dag haft en sådan hemsk huvudvärk och nu är jag allmänt hängig , det känns nästan som att de brinner i näsan och ont i halsen.
Fasen åh jag som ska jobba på onsdag blir troligen bara hemma om de ska fortsätta så här, i morgon ska vi banne mig ta oss i väg till dagis i dag blev ju som sagt hemma då jag inte var så pigg.
Ska snart ta och ställa mig i en varm dusch och sedan blir de sängen, med en bok och bara tycka synd om mig själv :-)

Har även ringt runt lite och medelat att jag finns som vikarie om de skulle behövas får nu se hur och va man kommer att hamna.
Ska i allafall i väg och prata med en på kommunen på tisdag den 25:e så då får vi väl se, de är som personlig assisten jag hoppas mest att de är till barn för de vill jag mesta dels om jag nu ska vara personlig assisten visst vixna helt ok men jaja barn är barn om man säger som så :-)

Nä nu blir de en varm dusch sitter här och fryser så lika bra att ställa sig där de är varmt ;-)

Ha de gott resterande av kvällen och sov så gott sedan, de ska jag göra i allafall försöka :D

KRAMAR OM

1 kommentar:

Annica sa...

Usch krya på dig! Och jag hoppas du får jobba där du trivs bäst!

Nu ska jag hoppa i säng är inte helt ok än. Och så måste jag ta igen lite av den förlorade sömnen från i går!

Kramis jamis!