söndag 16 november 2008

Åh vilken dag....

Ja de började bra i morse här, nä skulle inte riktigt tro på de då.
Skulle ju in och jobba, så de va ju bara att kliva upp då kl ringde, fixa i ordning sig, sitta en stund med datan och blogga lite och så i väg.
Väl på väg så kommer jag bara några hundra meter ifrån vårat hus, bilen verkar konstig.
va F*n tänkte jag för mig själv va är de nu med denna dumma bil som vi nyligen har fått hem, stannar har ner fönstret lyssna inget med motorn, då de slog mig, fasen de va ju ratten som vibrera ju säga bara inte.
ur bilen kolla jo visst va de så att jag hade punka och inte så lite heller på ena bak hjulet.
Sätter mig in i bilen, blir en långa ramas med ord, behöver inte skriva de kankse va som kom ur en.
Samla sig ringa på jobbet medela att jag kan tyvärr inte jobba i dag, men säger sköterskan som jag då pratar med gå ner på Delsbo så medelar vi de andra så kan de plocka upp dig, mitt svar blev bara Nä tack de va snällt men jag har inte så stor lust att gå 6km.
Då skrattar hon till och säger nä de förstår jag så vi stryker dig i stället i dag, hmm ja gör de, jag hoppas verkligen att de förstod varför jag inte kom.

varför ska allt hända och allt innan Jul med, hatar detta och så varför kan de inte få rinna på utan några problem då?
nä alltid ska de va något, har inte riktigt varit på humör i dag.
Men men de blir bättre man får se de så i stället, man kan inte bara se de mörka i allt fast i bland är de verkligen svårt.

Nä nu ska jag ta min ledsna lilla grabb här, han är så mammig just nu så lika bra att gosa med honom då.

KRAMAR

2 kommentarer:

Annica sa...

Usch va jobbigt att behöva ringa och säga att man inte kommer? Jag vickar på ett dagis och det har varit mycket sjukt här hemma hos oss i höst, precis som alla andra höstar, så jag har fått ringa och vabb många dagar, inget kul alls. :S

Näää bläää fasar bara för att vi får någon sån "trevlig" överraskning nu innan jul vi med. :S

Ha en skön söndagskväll!

Kramis

Annica sa...

Hej hej!
Vad har ni hittat på idag då?
Hoppas allt är bra med er alla!

Kramis!