måndag 10 november 2008

Sjukstuga åter igen

Ja de är ju åter igen sjukstuga här hemma, nu ligger lille man i över 39 i temp och Isabell kom hem i går ifrån Fjällen åh hade så int i huvudet och har även de i dag samt att hon har så ont i halsen. Lilla Gumman min och lilla gubben min, mammas hjärte troll dåliga om jag bara kunde så hade jag tagit detta ifrån dom så de slapp ligga sjuka.

Så nu får vi då se om de blir något kalas eller inte på onsdag beror lite på hur de är här hemma de. Annars har helgen varit toppen bara mys och tagit de lungt så skönt med sånna helger att bara rå om varandra.
Jag har mått lite si och så där men de va ju inte så allvarligt så man fick förska tänka i lite posetiva tankar fast i balnad kan de vara svårt med de men men så är livet ska inte va lätt alla gånger heller :-)

Nä undra om man ska ta och sätta sig med sina små en stund åh bara rå om de då de är sjuka, ja fast de andra två får ju också vara med i ett litet hörn :-)
Blir nog en film som vi kan mysa till så vi får höras något sedan och ni alla ha nu en underbar Måndag och till vissa sov så gott :-)

KRAMAR OM <3

Inga kommentarer: