onsdag 3 december 2008

Varför blir de inte bättre? :(

Ja de kan man ju fråga sig, varför ska de vara så jobbigt i skolan/fritids nu mera.
De går inte en dag utan att min älskade dotter kommer hem åh är ledsen, för att de har varit dumma med henne eller någon annan i skolan.
I går när hon kom hem så grät hon och sa mamma jag vill inte göra mig illa bara för att vara med att leka :(
Jag sa till henne att de skulle hon inte heller göra, då säger hon att de måsta jag och i dag mamma så var jag tvungen att hoppa och landa på båda knäna så om jag inte slog mina knän hårt två ggr så fick jag inte vara med.
Jag blev bara så matt frågade henne du gjorde väl de inte, nä mamma jag gick gråtande därifrån. Hon ville inte alls till skolan i dag, men hon hälsade fröken i dag att jag ville prata med henne så hon ringde upp mig och jag berätta som de va.
Hon skulle ta de med de som var inblandad i detta, så nu längtar jag så himla mycket till den 11/12 då vi ska ha ett krismöte på skolan för nu får de vara slut på detta bråkande och stökande i klassen barnen ska vara trygga när de går till skolan och inte vara rädda.
Vi har också planer på att byta skola åt våra barn så är de bara, de måste få känna sig trygg när man går till skolan och inte rädd som de är just nu.

Nä nu väntar en härlig varm dusch på mig, och sedan blir de till att krypa gott ner i sängen.

Ha de bra alla ses snart igen <3

KRAMAR

1 kommentar:

Annica sa...

USCH vad trist för din dotter, hoppas allt reder upp sig!!

Och du är utmanad på min blogg. :D

Kramis