söndag 7 december 2008

Var tog helgen vägen?

Hmm ja de kan man fråga sig var denna helg tog vägen, vi började fredagen med att vara barnvakt till på lördag förmiddag och sedan var jag i väg till Tandis med min älskade gubbe då han har skadat sig via jobbet åh de var mer illa än va vi trodde. :-(
Sedan var de bara hem åh packa åt barnen för små trollen skulle sova hos farmor och farfar då vi skulle på julbord med älsklingens jobb :D
Lite för fest hon en jobbar kompis åt gubben så de var trevlig, men tiden bara rann förbi även där hehe fattar inte va som hände :)
Men lilla jag var ju nykter kunde ju inte dricka något då jag skulle köra "hehe" väl på julbordet så var de super mysigt åh jätte trevligt som alltid i detta sällskap som de är. Vi blev väl kvar framåt halv tolv då begav vi oss hem för vi skulle hämta hem Max också så han fick sova hemma, men han vaknade dock inte fast vi bar honom ut i bilen och sedan in igen åh natta han igen, lill plutt märkte inte ett dugg men såg dock lite förvånad ut när han vaknade hemma i morse :)

Ska senare i kväll hämta hem dottern som har varit med morbror i helgen igen hon ville vara hos dom då vi skulle bort så henne lämnade vi redan på fredagen så hon har fått vara liten hon med :D

Till veckan har jag funderat på att jul stöka lite här hemma i allafall börja på med lite här och sedan hade vi tänkt fira lill gumman med så de blir väl till att baka lite gotta tills de är dax... Får väl se hur de blir kankse vi tar de nästa söndag beror lite på hur trött mamma är efter att ha jobbat natt då :)

Nä nu ska jag ta mina små busar killar här, kankse de vill ut åh busa av sig i snön, så kan dersa mamma ta ett varv med snabeldraken då de är ute åh busar av sig samt busa av vovven lite som bara älskar när barnen är ute åh leker då blir gammel hunden en liten valp på nytt :)

Ha de så gott så länge så höres vi sedan igen.

KRAMAR OM

Inga kommentarer: