tisdag 9 december 2008

Skulle ha jobbat i natt....

Men så blev inte fallet då min älskade lille troll ligger i hög feber igen och ögoninflammation, lille vännen om jag bara kunde byta med honom så skulle jag göra de mer än gärna.
Tycker så himla synd om honom åh så liten inte kunna medela sig riktigt, sitter till och från med åh tar sig mot huvudet åh bara gråter så jag tror även att han har ont i huvudet då alvedonen är på väg ur kroppen på honom.
Men prata med de på dagis i går och de var många som tydligen låg sjuka nu, sedan i morse vaknade dottern med huvudvärk så hon ligger med :(
Så när jag ringde nu på morgon för att medela att hon blir hemma så får man veta att vinter kräksjukan är tillbaka och den börjar med huvudvärk NNEEJJJ NNEEJJ de vill vi inte ha, men nu behöver de ju inte vara den så jag hoppas bara att de är tillfälligt med denna huvudvärk kankse behöver bara en extra dag med lite vila.
Själv så ska jag städa och tvätta i dag och om jag hinner börja på så ska jag börja med julpynten med för sedan kommer jag inte att hinna de om jag ska jobba så mycket som möjligt nästa vecka ja hmm om de är friska och vi ska även hinna med lite bakande tills på söndag då vi ska fira lill gumman :D

Nä nu ska jag försöka få i dom lite frukost här, men jag uppdaterar mera under dagen/kvällen hur de går i denna sjukstuga.

KRAMAR OM

Inga kommentarer: