onsdag 10 december 2008

Varför ska man va så trött???

Har nu gått och varit super trött i flera dagar, hmm till och med veckor är de nog.
Kan bara lägga mig ned så somnar jag på två röda, åh jag som alltid har haft svårt att
somna måste läsa innan men knappt de nu mera.
Jag vet inte va de är, sover ju också bra på nätterna men ändå är de lika varje dag,
Kan ju säga de att i går somnade jag till och med innan barnen åh sov gott hela natten.
Tänkte i morse när kl ringde att i dag är jag utvilad men ändå går jag som en levande död här
hemma och så känns de som att man inte har sovit på flera månader.

Jaja kankse är de vintern som gör de, hmm känns bra att säga att de är den som gör mig trött :D

Har plockat lite i dag men när inte orken finns så blir de lätt att man låter bli ska försöka ta mig i kragen i kväll när min älskade kommer hem, hoppas han är på bättre humör än mig och piggare ;)

Nä tillbaka till de som ska göras så de blir klart här innan söndag, för går de i denna fart som jag numera har kommer vi ju aldrig att bli klara men men jag hoppas att jag blir piggare snart igen.

Jo de ringde ifrån jobbet i dag och undra om jag kunde komma åh jobba lite i kväll, de är så trist att säga NEJ men nu är de ju så att lille man är dålig så jag kan ju inte jobba för det annars hade jag banne mig åkt dit en sväng. Kankse de som fattas att jag nu har varit hemma ett tag, har inte tagit mig i väg för att jobba då de små har varit sjuk eller så har en annan legat :(
Men snart så är ja tillbaka hos dom igen, mina underbara arnetskamrater som vi skojjas åh har oss med varandra varje arbets pass som vi har :D

Ha de gott mina nära och kära, åh även ni andra som är in å läser på denna blogg.

KRAM Å HEJ

2 kommentarer:

Annica sa...

Hej hej!
Verkar som det är en epidemi av trötthet som far över vårt land just nu, måste ha med avsaknadet av ljus som gör att man är så infernaliskt trött.
Jag går som en zombie här hemma hela dagarna, tur att barnen måste upp annars hade jag sovit dygnet runt. :S

Ha de så bra!
Kramis!

Annica sa...

Titta in på min blogg, du har fått Nobelpris i mammakunskap! :D

Kramis