tisdag 30 december 2008

Om några timmar

japp då börjar man åh jobba igen, ska jobba kväll i dag och de brukar gå rätt så fort med kvällarna på jobbet så jag hoppas att även de gör de denna gång.
Sedan är de bara hem åh så fortsätta med de som ska göras här hemma, de är ju inte lite de om man säger som så.
Men jaja de blir nog bra i slut änden trots allt :)
Helst av allt hade jag bara velat åk till fjällen åh fira in de nya året men så blev de inte ska jobba kväll den 1/1 så då är de bara glatt stanna hemma :D
Men jag får då i allafall fira de nya året med de som jag älskar åh de är ju min faamilj ju, så jag ska inte klaga.
Nä nu ska jag fixa lite här med barnen ska åka om ca en timme, för innan jag börjar så måste jag träffa den DSK för att få delegering på mediciner med mera så hon hade tid strax innan jag börjar så de löser sig i helgen för mig åh kunna ge mediciner med mera.

Men jag åter kommer troligen i kväll efter att jag har kommit hem åh ska bara vara mig själv plus lite annat smått åh gott som ska göras hehe lika bra att göra de när de små underbara trollen sover :D

KRAMAR OM

Inga kommentarer: