måndag 29 december 2008

Så va julen över igen då....

Nu väntas bara att fira in de nya året, ska bli skoj de med :D
Julen har varit toppen jag som inte trodde att jag skulle bli ledig över jul här blev de till min stora glädje :)
Visst dagarna har gått åt till mesta dels sovande, men jag har varit så slut och tankar som har snurrat. Ni som vet om va som tynger mig och tack för er stora och härliga stöd, vet att de stannar hos er mina älskade vänner.
Sedan nu i kväll så blev min näst älsta så himla glad när jag berättade för honom att även han skulle få börja bugga med sin stora syster så den 12januari drar buggkursen igång åh han väntar nu med spänning kan jag lova.

I dag har jag jobbat och kommer även att jobba i morgon och lika så på torsdag men nu är de bara kvällar och jag blir hemma på nyårsafton HÄRLIGT :D

Nä nu ska jag till att bädda ner mina älskade troll ungar så de somnar någorlunda i tid i kväll, så mamma kan mysa ner sig i soffan med en film :)

Ha de så bra så höres vi snart igen.

KRAMAR OM

Inga kommentarer: