söndag 21 december 2008

God morgon.....

Ja de får jag väl ta och säga till er alla så här kl 05 på en söndags morgon :)
Hehe nä jag är inte så här morgon pigg, genom att jag nu är uppe beror lite på att jag
ska i väg åh jobba så jag börjar mitt så trevliga pass kl 07.
Kommer att åka om ca 45 minuter här ifrån då jag ska åka med en annan som börjar samma tid.
Men känner att de skulle inte alls vara dumt att sova nu inte, alla andra här hemma sover så sött i sina sängar.
Men jaja vet att dagen kommer att gå fort när man väl är på plats, de gör de varje gång kan jag lova :)

Sedan i kväll kommer svärföräldrarna förbi en sväng för att Gratta lillstumpan min, hon fyller ju 8år på tisdag men vi valde att de skulle komma i dag i stället :)
Så jag kan ju lova att hon bara längtar tills de kommer.

nä nu ska jag äta lite frukost och göra mig klar så vi får höras sedan vet ja.

KRAMAR OM

Inga kommentarer: