torsdag 18 december 2008

Nu va de ett tag sedan.....

Som jag va inne här och skrev. Men de har gått för runt här hemma, i måndags när jag kom på dagis för att hämta så fick jag veta att lille Leo hade varit dålig igen i astman, åh han som skulle ha lusia firande på dagis på kvällen.
Han ville dock vara med så vi sa Ok orkar du så gör vi de, men medans han stod i lusia så hör man en liten gosse mamma jag är trött, pappa jag är trött så vi sa då att vi åker hem åh de va han så nöjd med. Han somnade på två röda när han väl är hemma, sov hela natten med så han var helt slut han. Jag som skulle jobba på tisdagen men allt gick och fixa pappa tog honom på efter middagen så jag kunde åka på mitt intro pass som assisten samt att jobba på natten på sjukhuset men väl på sjukhuset så ringer min älskade man åh berättar att även lille Max var dålig i hög feber så jag kan ju lova att den natten var hemsk att jobba då jag visste att även han var dålig. Leo sov över hos farmor och farfar så de va rätt lungt hämta hem honom vid tre tiden eller va de va i går. Max åh jag vi sussa gott brevid varandra vi var lika slut båda två, sedan vakna han till vid 12 tiden ville bara då ha en ny blöja och vällig sedan somnade han om i sin säng igen så jag fick några timmar till på ögat.

Nä nu ska jag fixa lite här hemma igen, alltså denna tvätt den tar aldrig slut inte :(
Sedan är de ingen julstämning alls här hemma då de tinar på som bara den ute, ja hoppas dock att lite snö får vara kvar till julafton men håller de på så här ute så blir de inge snö kvar åh de blir som de har sagt en grön jul :(

Ha de gott alla som är in åh läser här :)

KRAMEN

1 kommentar:

Annica sa...

Usch då! Hoppas alla kryar på sig snart!
Själv är vi friska från magsjukan nu!

Hahaha ja tvättbergen, de tar ALDRIG slut! *pust*

Ha de nu så bra!

Kramis