fredag 2 januari 2009

Hej Alla Glada på de nya året......

Så sitter man här igen då, ett nytt år och allt :)
Förra året kan jag lova är nu ett minne blott eller ja kankse lite då.
Nu ska man ta nya tag och hoppas på mer spännande saker som kan hända,
och inte allt jobbigt som vi då fick gå igonom förra året.
Jaja nog om de nu är de som sagt 2009 ett helt nytt år och som jag hoppas kan ge
en massa goda stunder.

Jag gav då inga nyårslöften för va skulle de va??
Jag kom inte på något i allafall.

Jag började året med att jobba kväll, lite trist men ett ont måste eller va säger man??
hmm jaja nog om de julen åh nyårs afon va då toppen i allafall med många mysiga stunder
med familjen fast vi bara va hemma så hade vi de mysigt :)

I dag blir de en städar åh tvättar dag så slipper jag fundera på de i helgen då kan man ta och mysa ännu mer för till veckan är de skola, dagis och 6-års verksamhet igen som gäller :)
Barnen längtar får att komma i väg igen, träffa kompisar och ha lite skoj i allmenhet, kan ju bli lite tråkigt med bara mamma åh pappa men jag tror dock de har haft de mysigt även de :D

Åter kommer mer sedan igen, dax att sätta igång så man blir klar i tid *LER*

KRAMAR OM

1 kommentar:

Annica sa...

Hejsan! God fortsättning!
Jag avgav ett nyårslöfte när jag var 18 år och det har jag hållt sen dess. :D Jag lovade att ALDRIG mer avge några löften på nyårsafton. :D

Hahaha börjar dina barn också bli rastlösa? Mina är så rastlösa så jag blir skogstokig på dom snart. ;)

Ha de så bra, nu ska jag fixa lite mat här till oss. :D

Kramis!