fredag 23 januari 2009

Fredag och äntligen helg......

Men tyvärr inte helt friska ifrån magsjukan ännu, i natt fick min älskling de åh jag som
trodde att han skulle klara sig som har varit minst hemma men nopp inte de.
Men lill gumman däre mot har dock klara sig ännu så jag hoppas att hon gör de med,
så i helgen blir de till att friskna på oss och för till veckan är de lite att stå i.
Vi ska på en annan skola och dagis för att hälsa på lite och så får vi sedan se om de blir byte
eller ej men lutar mer mor byta av skola/dagis.

I kväll kommer de dock inte att hända så mycket kommer mest att göra de som ska göras och inget mera, inga måsten och allt sådant de får vänta.
Blir nog en tidig kväll för lilla mig, men en bok och ner mysning för att bara koppla av och varva ner. :D

Nä nu ska jag fixa middag här blir bara lätt men dock lite i magarna våra.

Får väl se om jag tittar in en sväng sedan igen eller om vi tar de under helgens lopp.

Ha de gott så länge alla glada och hoppas ni får en trevlig fredags kväll.

KRAMEN

Inga kommentarer: