torsdag 22 januari 2009

Hem längtan har jag nu......

Ja nu kankse ni undrar var jag är om inte hemma, men visst är jag hemma i vårt hus sitter med min dator så glatt så.
Men jag har en sådan enorm hemlängtan till min hemby där jag föddes och växte upp, där jag har mina rötter om man säger som så.
Där mina föräldrar är begravd och ja mycket mer, kunna gå på graven när jag bara känner för de men nu kan jag inte de måste planera och hoppas att tid finnes. Inte bara att sätta sig i bilen för att åka en liten sväng till graven inte.

I bland så önska jag att jag bode kvar i byn, men tänker snabbt om för om jag då hade gjort de hade jag inte haft denna underbara familj som jag i dag har.
Men hemlängtan kommer jag alltid att ha och så ska de va annars är de väl konstigt.

Jag hoppas att snart kunna åka på graven igen, kunna vara där en bra stund bara vara och
kunna sätta några fina blommor vid mina älskade föräldrar som jag saknar så.

Nä nu ska jag sluta med detta och gå för att sätta mig åh mysa ner mig en stund.

Så till er alla hoppas ni får en underbar torsdag kväll

KRAMEN

Inga kommentarer: