söndag 18 januari 2009

Äntligen är hon hemma..... :)

Japp äntligen är bara förnamnet på att min älskade dotter är hemma igen, hämta hem henne ifrån min bror och hans familj. Så när jag kommer dit så får jag mig en jättekram, sedan sitter hon med mig och bara kramar åh myser en bra stund.
Åh mammas lilla hjärta är hemma igen, åh när vi sitter i bilen åh är på väg hem så säger hon mamma jag har saknat er så mycket.
Men lilla gumman även vi har saknat dig, de är så skönt att du är hemma igen gumman säger jag till henne får ett litet leende tillbaka. :)

Sedan åker vi in för att handla hem lite mat, och då ville hon så gärna köpa Kinder ägg till sina bröder åh de får hon (ja jag vet de är inte lördag, men i bland kan de få bli undantag)
De skulle bli hennes lilla present till dem för att hon hade saknat dom så, de blev ju jätte glada över de kan ja ju säga ;)

Nu sussar de gott och de ska banne mig jag göra med, i morgon blir de en tidig morgon igen.
Ska lägga mig och läsa lite innan man släcker lampan för natten.

Kram och God natt på er alla vi ses och höres igen i morgon.

KRAMEN

Inga kommentarer: