torsdag 8 januari 2009

Min lille goa Leo

Usch min lille goa Leo kom in till oss i natt, inte så att han väkte oss.
Vi vaknade av att han låg brevid oss och grät, Ronnie frågade va är de gubben
har du haft en mardröm då han säger NEJ jag har jätte ont i örat.
Men lille vän du skulle ju ha väckt oss då, men NEJ ni sov säger han då till mig.
Så han ville inte väcka oss bara för att vi sov men han låg där och hade så ont.
Fick lite alvedon och efter ett tag kunde han somna om igen, jag väkte honom igen vid
8 tiden i morse då jag såg att han hade även blött lite näsblod då säger han mamma jag
har så ont i kroppen. Så jag tog då en temp men de va inget men ont hade han så han
fick mer alvedon sedan så låg vi där åh myste ett tag så somnar han om i min famn.
Han sov då till 10:30 då väkte jag honom igen åh då ville han ha lite varmkorv med bröd så de fixa vi och nu sitter han åh tittar på tv:e.

Just nu så mår han bra och väntar hem sina syskon som kommer med bussen vid två tiden. :)
Själv så passar jag på att städa och tvätta lite och senare blir de nog lite muffins bak om lille man
orkar med de annars tar vi de i morgon.

Kramar om

Inga kommentarer: