tisdag 13 januari 2009

Den här förbaskade huvudvärken.... :(

Ja eller va säger man, har nu haft huvudvärk i två dagar här.
Värktabletterna som jag har vill då inte alls hjälpa lilla mig, kommer snart att krypa i säng.
För att bara mysa ner mig, åh tycka lite synd om mig själv tycker jag att det låter som en bra idé.
I morgon kommer Max och Leo att vara lediga ifrån dagis, hoppas dock på att mitt huvud är lite bättre så vi kan gå ut och ha lite skoj.
Isabell och Simon är dock i skolan som vanlig men sedan när de kommer hem, så ska vi nog ta och mysa ner oss lite,
Funderar på att göra vanlig pannkaka till mellis åt de, hmm får väl se hur en annan mår.

Nä nu ska jag försöka att hitta på något eller ja de blir kankse sängen med en förhoppning på att denna förbaskade huvudvärk försvinner.

Ha de gott.

Kramar i massor

1 kommentar:

Annica sa...

ÅH så gott med pannkakor!
Måste be A köpa lite mjöl, grädde och sylt så vi kan ha det här ikväll! :D

Jag har utmanat dig på min blogg. :D

Kramis