tisdag 6 januari 2009

In här så ni vet att man ännu lever :)

Hehe jag ni kankse tror att man har gått under jorden, men så är de då inte.
Har bara varit lite mycket och kommer att va lite fram över, kan säga denna vecka är
tuff men den ska väl gå den med.
Men i morgon är de dagis, skola och förskoleklass igen då, barnen väntar med spänning och de är så roligt att se :)
Visst de har varit lite bråk och stök kring dagis, skolan och fritids men nu till veckan kommer jag att kolla upp en annan skola och dagis så får väl se hur de blir, är nu så himla trött på allt bråk och tjaffs nere på Ede skolan här i Delsbo.

I kväll blir de jobb för mig igen, men sedan när man väl kommer hem blir de då min vanliga te kopp och slappa en stund :D

Nä nu måste jag fixa lite här, så tankarna kommer på rätt spår igen.
Hmm ja om de gör de den närmaste tiden de vette fasiken om de gör men men nu är en ny dag
med nya tag eller va säger ni ;)

KRAMAR OM

Inga kommentarer: