fredag 30 januari 2009

Då va de fredag igen......

Japp då va de fredag igen då, och vilken vecka de ha varit då.
De har varit fullt upp med allt känns de som, i tisdags va jag i väg med
mina två äldre barn för att titta på en ny skola och ja de blir byte av skola
de kommer att börja på den nya skolan den 9februari och de blir till de bättre
får jag dock lova.
Sedan va de lediga i onsdag då va de bara mys här hemma och så kom torsdagen
jag tog med mig mina två mindre för att kolla på ett annat dagis och ja de blir byte även
där så nu kommer de att bli åter igen ny inskolning men som de fröknar jag träffa sa att jag
tror dock inte att de blir 2veckor med inskolning de syns ju att de redan går på dagis :-)
Dessa två skolan och dagiset är privat om man säger som så mer friskola och privat dagis,
åh de stora pluset med detta är att vi lämna och hämtar på samma ställe när de gäller fritids och dagis :-)

Jag skulle även i väg på en kurs i tisdags men när jag nästan var framme ringer de ifrån Leos avdelning på dagiset och medelar att Leo hostar hemskt och säger själv att de är tungt att andas.
Va bara att gå in för att medela att jag kan inte va med på kursen i dag de ringde nu ifrån dagiset och sa att Leo var sjuk bara att åka hem igen för att hämta de små liven.

Sedan på onsdags kväll var jag i väg coh hade min första visning av partylite och va härligt de va och så mysigt. Jag bara älskar dessa ljus ifrån dem, dofterna håller i sig och de är ju inte så att man tröttar :-)
De ger ju en härlig stämning i hemmet och de finns så mycket fint som även kan tänka sig att ha och jag kommer att hålla i mera visningar kan ja då lova :-)

Så nu bara inväntar man sitt paket med allt så nu är betalt och beställt, visst många kankse tycker de är dumt med förhandbetalning men ja då är allt redan betalt och klart när sakerna kommer.

Visst jag kan själv tycket att jag inte gjorde så bra ifrån mig men alla är vi väl barn i början och ju mer man får hålla på ju mer kommer man in på detta ;-)

Nä nu ska jag till att fixa lite mat här och lite plock sedan kommer jag bara att va, sitter kankse här en stund i kväll eller ja vi får väl se va som händer under kvällens lopp :-D

Kramar i massor och trevlig helg

Inga kommentarer: