torsdag 22 januari 2009

SJUKSTUGA.....

Japp de är ju de, vi har drabbats av denna Magsjuka som går.
Usch finns de någon värre än den, nä skulle inte tro de.
Nu är de Simons tur att ligga, i går va de jag, Leo och Max, så nu är de
bara att in vänta de andra två i familjen.
Än så länge har Ronnie och Isabell klarat sig men de är väl bara tids fråga innan de
kommer till de med. Isabell har inte fått gått till skolan fast som hon säger JAG ÄR FRISK.
Men lilla gumman du kan smitta ändå, och fast du inte har den kan du bära med dig smittan
lilla gumman.
Så då sa hon lite ok då men i morgon vill jag gå, hmm ja vi får väl se då hur de är.
Men jag skulle tro att hon blir hemma även då för de har ju inte gått 48 timmar efter så, ska försöka att få tag på hennes fröken under dagen här och prata lite med henne.

Nä nu är de dax att gå ner för att byta tvätt i min så snälla tvättmaskin den har fått jobba i två dagar här nu och mer kommer de att bli.

Kram ifrån oss så ses vi sedan.

Inga kommentarer: