söndag 19 oktober 2008

Söndag kväll

varför ska helgerna gå så fort, varför kan inte de vara som veckorna.
Men jaja så är de väl,kan ju vara för att man äntligen är ledig och ville
ha så mycket gjort men inget blev av :-)
Det blev mest slappa och mysa med barnen, men så är de väl när man
äntligen är ledig så vill man bara ta och mysa med sina kära.

Ska snart ta mig en lång varm dusch känner som att jag skulle behöva de och
en bra avslut på helgen.

Sedan blir de till att krypa ner i sängen med sin kära bok, mysa till sig lite innan man
somnar. Hmm undra om jag kommer att ha mina fina skumma och underligare drömmar
i natt med :-)
Alltså hur konsiga och knasiga drömmar får man igentligen ha ;-)

jaja så är de och inget att göra åt, fintter nu är de min varma dusch som kallar.

Kram och God natt
ses och höres igen i morgon.

Inga kommentarer: