lördag 18 oktober 2008

Så va de kväll igen

och barnen de myser med sitt lördags godis framför tv:e och sedan så vill de ju bara att kl ska bli 20:00 så att Transformers börjar.
De har verkligen gått och väntat hela veckan på att de ska bli lördag så de kan se den ;-)

Hmm ja va har vi gjort i dag då, de har bara blivit slappar lördag här hemma, älsklingen sov till ca 11:30 innan han kom upp så han är mer än väl utvilad i dag :-)
Efter maten så gick jag och la mig åh vila en timme så även jag är utvilad *hehe*

I morgon blir de inte så mycket heller, ska köra Isabell på kalas till kl 12 och där kommer hon att vara till strax före 15 och sedan från 15 till kl 16 har hon bugg så jag skulle tro att hon är mer än trött i morgon kväll.
pojkarna ska på barngympa de med så de kommer nog också somna gott på kvällen.

Nä nu ska jag ta och fixa lite kvälls gröt till Max så han har lite mer än bara välling i magen då han ska sova :-)

Ha de gott mina nära och kära.

"Jo höll ju på att glömma i början av Nov så kommer jag ha min första visning på Partylate och oj oj va jag är nervös redan nu, hehe bäst att läsa igenom en hel del så jag har lite att kunna svara på."

1 kommentar:

Annica sa...

Hur går det med försäljningen? Hoppas det går bra och att du trivs med det. :D

Säljer du bara genom hempartyn eller?