fredag 17 oktober 2008

Hmm undra om denna blogg är något för mig?

Hehe ja de kan man ju fråga sig de, har varit lite si och så med bloggade.
Har haft lite olika bloggar men ingen som jag har blivit nöjd med, blev då tipsad om denna blogg.
Så jag får hoppas att denna blogg och jag kommer att komma överens bättre än de andra bloggar jag har haft. :-)

Ja nu har de äntligen blivit fredag och helgen väntar med en massa mys och bus med familjen då jag äntligen är ledig denna helg ;-)
Har jobbat fyra helger i rad annars så jag tycker verkligen att de var på tiden att vara lite med familjen. I onsdags så köpte jag och Leo lite sällskaps-spel då de hade loppis på dagis så de ska vi också försöka att hinna med och spela lite men de får nog bli i morgon de. :-D

Nä nu ska jag kolla vidare i denna blogg, så att jag kan lära mig den lite hur den funkar.

Tack och Hej

1 kommentar:

Annica sa...

Hehehe visst är det svårt att hitta något som passar. :D Jag gillar blogspot, men även http://sv.wordpress.com/ vi har en blogg på storafamiljer via wordpress och den gillar jag skarpt. :D

Ha en bra helg.

Kramis