fredag 23 oktober 2009

Fredag Tjohoo :)

Åh Gissa Va....
Jo jag är ledig och som de även ser ut så kommer jag att vara ledig tills på tisdag, så jag säger bara Tjohoo. =)
I kväll blir de till att mysa med familjen och jag ska verkligen njuta av min lediga tid, just nu har jag tagit en liten liten pause i min städning och tvättning.
Men ska snart köra i gång så jag bara kan vara sedan, åh att man kan vara så lycklig bara av att vara. Men de känns så himla skönt trots allt :)

Max och Leo är lediga med ifrån dagis i dag och de bara myser på, just nu sover lillvännen åh ena sitter åh kollar på Tv men ska nog snart ta över datan. =)

Jo vi har även fått en ny liten inneboende lilla Misty har nu flyttat in till oss, åh hon är så go åh de bästa hon vet är att gå från famn till famn för att mysa. =)
Men mest är de Simons lilla katt, bilder på henne kommer lite senare. ;)

Nä nu ska jag köra i gång igen så de är mer eller mindre klart när de två stora barnen kommer hem.

Ha en bra fredag.

KRAMEN
//Monica

Inga kommentarer: