onsdag 21 oktober 2009

Onsdag åh snart helg ;)

Ja nu är jag här en sväng innan de är dax för mig att byta om och åka i väg på jobbet :)
Men till helgen är jag ledig, åh jag bara hoppas att de INTE ringer för att de fattas folk :)
Jag är inte den som klarar av att säga NEJ när de ringer tar på mig jobb fast jag i bland känner att ja behöver vila ;)

Som sagt bloggen har jag inte varit inne på så mycket, har varken haft tid eller ork för den.
Men måste börja bättra mig med de, så ni vet hur de är med oss. :D

Jo i måndags när vi vaknade så va de vitt ute, barnen blev super glada över snön som sedan snabbt regna bort igen.
Men då när snön kom så fick jag en sådan lust att börja pyssla inför julen, men som sagt de är ett tag kvar men snart blir de julstök och jule bak här hemma till barnens stora glädje åh även mammas ;)

Nä dax att byta om och in ta en kväll på jobbet. :)

Ha de gott alla och hoppas ni har de bra.

KRAMEN
//MONICA

Inga kommentarer: