måndag 12 oktober 2009

Helgen som var....

Ja de har då varit en toppen helg kan jag säga, i fredags så åkte Ronnie med Simon och Isabell på film kväll på deras skola. De va ju jätte mysigt att åka tyckte de alla och sedan när de kom hem hade de alla lika mycket att berätta Ja även pappa ;)
Jag Leo och Max hade de bara mysigt här hemma, hade köpt hem lite godis, chips och popcorn sedan gjorde vi en smulpaj innan de kom hem så vi myste riktigt den här kvällen.
Sedan så packa Simon sin väska och jag körde han hem till farmor och farfar för han ville vara där i helgen med J som bor hos de.

Faster L ringde och undra om Isan ville komma till henne i helgen så när Isabell kom hem så fick hon ringa till faster för att höra va hon ville, åh ja kan ju säga att de blev ett STORT JA när hon frågade. Så då va de bara till att leta reda på Isan stall kläder för nu skulle hon till faster åh va i Stallet.
Så på Lördagen åkte hon dit och kom hem i går kväll, gissa om man hade en nöjd och glad tjej här hemma.
Ronnie och Leo for in till Hudik i lördag åh inhandla bygg matrial till att bygga om ett rum de ska nämligen bli två rum av de rummet så Leo får ett eget rum.
Så jag och min lille Max va hemma och myste och plocka/städa lite.
Men som sagt ja hade en 93cm lång och 15kg tund lite hjälpreda här hemma så de syntes inte så mycket att ja hade gjort :)
Sedan på kvällen så tog jag och Ronnie åh åkte ner på pizzan med de två grabbar som va hemma, så den dagen slutade med en massa mys med.
Och alla var så nöjda och glada och Max han var helt slut efter så han somnade i bilen hem, fick bära in honom han sov lika åh han sov fast jag klädde av honom och bytte om på honom (Aldrig har de hänt förr, men nu va lill hjärtat helt slut efter dagen.) =)

Så nu ska vi bara tömma rummet och sedan blir de till att börja vår lilla renovering ;)
Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska i väg och jobba kväll.

Ha de gott alla glada och hoppas ni får en underbar måndag.

KRAMEN

Inga kommentarer: