tisdag 13 oktober 2009

I dag har jag varit på skolan.....

Ja i dag på förmiddagen så var jag på skolan, var i Simons klass och berätta
lite om hans tarms sjukdom som han har.
Han har ju en medfödd tarmsjuk dom som heter Hirschsprungs sjukdom och nu så ville läraren att jag skulle komma och prata lite om de inför klassen så de förstår Simon lite mera, min underbara son var så nervös han ville till slut inte att vi skulle prata om de.
Men sedan så sa han mamma de är lika bra att göra de, jag känner mig nu redo och allt gick super bra och klasskompisarna tog de väldigt bra och förstod till sist va de hela handla om och sedan fick de ställa en massa frågon och de flesta kunde Simon svara på själv om inte han kunde så hjälpte lilla mamma till ;)

De va en mysig förmiddag och kommer även att vara med fler gånger både med Simon och med Isabell =)

Ska snart i väg för att jobba kvällen och hoppas att den flyter på bra, känner mig matt i kroppen igen men de är nog mest för att ja har legat sjuk veckan som var.
Har väl inte hunnit kommit ifråm ännu som sagt.

Nä nu ska de bli lite mat i magen sedan är de bara att fixa i ordning sig innan de är dax för mitt kvälls pass. =)

Ha en underbar tisdag alla glada.

Kramen
//Monica

1 kommentar:

Jennie sa...

Hihi..den designen har jag haft på min pyssel blogg oxå, men nu har jag en annan ;-)