tisdag 17 november 2009

En bild på två av mina fyra hjärtan....

Här medan kommer nu bilden på mina två små älskade hjärtan, jag är så himla glad över mina små troll de ger mig så mycker kärlek som ett barn kan ge. =)
Här myser mina två minsta i soffan med varandra, mamma satte sig efter hon tog kortet och myste med de två små. ;)
Lika bra att passa på för tiden rinner i väg åh inte hinner man va med då inte, snart är de stora och då vill man väl inte sitta och mysa med mamma inte. *SKRATTAR*

Nä undra om man ska göra ett ryck här, fick nyss ett telefonsamtal och jag ska jobba i kväll.
Jag som trodde att jag skulle bli ledig ett tag, men icke de men jag trivs ju också på jobbet så inte klagar jag över de inte.
Bra att få ihop lite timmar med så man slipper åka in på Af, flera ggr i veckan som de brukar kännas. =)



Nä nu är de dax att sätta i gång om man ska hinna med något här, så nu får ni ha en underbar tisdag för de ska jag dock försöka med i allafall. ;)

KRAMEN
//Monica

Inga kommentarer: